به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید، نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه بانک ایران زمین دانست و گفت: ما اعتقاد راسخ داریم که برنامه ریزی و دستیابی به اهداف با تکیه بر توان همه پرسنل بانک میسر خواهد بود.
پورسعید با اشاره به شرایط حال حاضر صنعت بانکداری اظهار داشت: آنچه از این پس مبنای رقابت بانکی قرار می گیرد ارایه خدمات متنوع، با کیفیت، همراه با خواست مشتری خواهد بود.
وی افزود: معنی این اتفاق این است که آنچه موجب موفقیت در بین بانکها خواهد بود رقابت بر سر ارایه خدمات با کیفیت خواهد بود.
پورسعید گفت: از این پس رقابت در صنعت بانکداری به جهت فشرده شدن آن در حوزه خدمات بسیار سخت خواهد بود؛ و بانکی موفق خواهد بود که بتواند خدماتش را به گونه ای ارتقا دهد که ضمن جذابیت برای مشتری، ارزش افزوده هم برای او ایجاد کند.
در ابتدای این مراسم محمود حسن شاهی مدیریت شعب استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد ضمن خوش آمدگویی به مدیر عامل و هیئت همراه آمار منابع این استان را با سایر بانکها مورد مقایسه قرار داد و اظهار داشت: بانک ایران زمین به لحاظ جذب منابع در میان بانکهای دولتی و خصوصی مقام پنجم را به خود اختصاص داده است که این خود نشان از جایگاه این در استان فارس دارد.
همچنین عبدالمجید پورسعید و هیئت همراه پیش از این مراسم در جلسه ای با حضور تعدادی از فعالین اقتصادی شهر شیراز شرکت کردند و در یک گفت و گوی رو در رو مسائل مربوط به تولید کنندگان را مورد بررسی قرار دادند.